reklama

Západné pobrežie USA (2.) - Los Angeles

Po príjemnom hodinovom lete do Long Beach na čakalo veľmi teplé schladenie po vystúpení z lietadla. Na letisku na čakala Kate (dcéra známych známej z East Lansingu :) ) u ktorej strávim nasledujúce 4 noci.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
Obrázok blogu

X+

Cesta z letiska z Long Beach po LA diaľniciach a v slávnej premávke nám trvala iba 45 minút. Po rýchlom ubytovaní som sa vybral pozrieť tie celebrity nacapené na chodníku. Poviem vám bolo to mierne sklamanie po dychvyrážajúcom Stripe vo Vegas. Ulica má celkovo niekoľko desiatok míľ ale iba na asi 500 metroch nájdete to najdôležitejšie. Po pár minútach som sa nechal zlákať na Minibus Guided Tour po domoch celebrít. Našťastie to zahŕňalo aj výstup na vyhliadku z ktorej bol nádherný výhľad na skoro celé LA, kedže to je neskutočne rozsiahle, a samozrejme nechýbal ani pohľad na nápis Hollywood na vrcholoch priľahlých kopcov. Po 2 hodinovej ceste po obydliach celerít, z ktorej som veril tak 25% toho čo nám vodič povedal, som sa vrátil do apartmánu neďaleko Sunset Blvd a rozmýšlal čo budem robiť ďalšie dni.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Vo štvrtok som sa vybral na pláž. Po skoro 2 hodinách cesty som sa konečne dostal na Venice Beach. Omočil som si nohy vo veľmi chladnom Pacifiku, požičal si hipterský bicykel a vybral sa na Tour de Venice/Santa Monica Beach. Na plážach som strávil asi 2 hidinky, pozrel Pier, pofotil pláže a po príjemnom obede sa vybral spať. Po ceste som sa zastavil pri New Beverly Cinema. Asi vám to nič nehovorí ale toto kino vlastní resp. sponzoruje Quentin Tarantino a filmy sa premietajú na klasických 35 milimetrových projektoroch, takže táto zastávka nesmela chývať v mojom itineráry. Neskôr som zistil že som tak neskutočne spálený a musel si ísť kúpiť chladivý gél po opalovaní. V obchode som stretol tetu ktorej rodičia prišli zo Slovenska do Kanady a usadili sa tam. Samozrjeme že po slovenky vedala povedať iba jednu vetu ale príjemne sme sa porozprávali po aspoň anglicky :)

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

Piatok sa niesol v duchu filmových štúdií. Navštívil som Universal Studios, teda iba mestačko pri štúdiách kedže denný vstup za cca 90 dolárov sa mi platiť nechcelo. Radšej som sa presunul do Warner Bros. štúdií kde som si zaplatil 2 hodinovú prehliadku. Žial veľa mi to nedalo, kedže ako filmový nadšenec som o veľa "tajných" trikoch amerických producentov už dávno vedel. V sobotu som si požičal bicykel od Kate a vybral sa do kopcov na Mulholland Dr./W. Wilson Dr. kde býva kto iný ako sám Mr. Tarantino. Cez 5 metrové múry som toho veľa nevidel ale aspoň som nazrel cez brány dovnútra a videl jeho príjazdovú cestu :). Po nádherom zjazde na bicykli s výhľadom na LA som sa vrátil do apartmámu, odložil bicykel a vybral sa do Downtownu. Videl som Fresh Market, budovu LA Times, Monorail, Little Tokyo a Broadway s odchodíkmi so zlatom. Električkou sa presunul na Union Station a po 20 minútovom hľadaní Silver Metra Line sa dostal k štadiónu LA Galaxy kde ma čakal zápas domácich s Colorado Rapids. Kto by čakal že Silver Metro Line je autobus a nie metro pod zemou by sa tam asi dostal oveľa skôr.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

Štadión je veľmi pekný, sazadený v zemi a okolo je množstvo stánkov s občerstvením. Nechýba Fun Zóna, takže máte čo robiť aj pred záposom. Vyhral som opalovací krém, takže ďalšie dni uz konečne nebudem trpieť na slnku. Zápas skončil 1:0 pre Colorado takže žiadna sláva. Už sa teším na NHL pre-season game Blackhawks s Red Wings. S vedomím, že ešte stále nemám miesto na prespatie, sa presúvam do San Francisca. Momentálne čakám na môj let a už o necelé 2 hodiny pristanem vo Friscu. Čo budem robiť ešte neviem, nechám sa prekvapiť. Touto informáciou pozdravujem mamu, som živý a zdravý takže sa o mňa nemusíš báť.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu
Roman Jurkovič

Roman Jurkovič

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Stále mladý a štastne ženatý. Snažím sa život vnímať realisticky a objektívne. Zaujíma ma šport, cestovanie a film. Píšem skôr pre seba a rodinu, ale som rád ak moje rady a tipy pomôžu aj iným. Píšem hlavne o cestovaní a zážitkoch s tým spojeními, pretože nič nie je krajšie, ako si o niekoľko rokov zaspomínať na to krásne čo človek zažil. Zoznam autorových rubrík:  CestovanieŠportFilm

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu