reklama

Západné pobrežie USA (4.) - Seattle

Je 4:54 ráno Pacificého času, Seattle/Tacoma International Airport, práve som sa prebral po 4hodinovom spánku na letiskovom lôžku a usadil sa na pohodlné sedadlo s pripojením na internet. V Seattli som prežil zaujímavé 3 dni.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

X+

Po prílete zo San Francisca ma čakalo nádherné, slnečné a pre Seattle netypické počacsie. Presunul som sa z leticka do Downtown, najedol sa a oboznámil sa s mestom. Zaobstaral som si mapu a vyznačil moje ciele na nasledujúce dni. Podvečer som sa stretol s mojim Couchsurfingovým hostiteľom, ktorému už neviem príjsť na meno. Prvá noc prebehla parádne, zaviezol ma do jeho prenajatel izby v Bellevue, on býva niekde inde a túto izbu využiva ako odchych od jeho 6 psov a 3 prác a štúdia na univerzite.

Obrázok blogu

Ráno som sa prepravil do centra Seattlu a rovno si to namieril na známu Space Needle. Žial počasie bolo v piatok to pravé seattleské. Zamračené a pochmúrne. Výhľad bol trošku obmedzený ale rozhodne mi to neprekážalo. Monorail-om som sa vrátil bližšie k centru a prešiel ku Public Market Centru. Veľmi rušné, ako už z názvu vyplývajúce miesto pri pobreží kde kúpite naozaj všetko. Čerstvé ryby, kvety, ovocie, zeleninu ale aj veľa iného.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Na večer som sa presunul na štadión domácich Sounders, kde som sa mal stretnút s mojim hostiteľom, po zlyhaní doručenia jeho lístku sa na štadión nedostavil. Odpísal mi až 5 minút pred koncom že čakal pred štadiónom ale žiaden lístok nedostal. Prečo sa neozval keď zápas začínal ostáva otázne. Faktom však ostalo, že mi napísal SMS, že ma skrátka vyhodil z domu. Mne sa to teraz celé zdá ako vykonštruované z jeho strany a že pri štadióne ani nebol, kedže som ho čakal po zápase na dohodnutom mieste a po 20 minútach mi napísal že je v doma v Bellevue a môj kufor ma bude čakať pred dverami a mám si hľadať miesto na noc. O 11 hodine v noci, v meste v ktorom som niečo vyše 24 hodín, ma táto správa veľmi nepotešila. Začal som teda riešiť priority. Ako prvú som si stanovil aby som mal naozaj všetky moje veci zbalené a nič mi nechýbalo. Príjsť o netobook a pas by nebolo veľmi príjemné. V autobuse som náhodne stretol chalana, The Dutch a Kelly, ktorý išli tiež zo zápasu domov. Ponúkli mi odvoz a couch na noc, takže všetko dobre dopadlo. Po ceste sme sa ešte zastavili v bare a oslávimi výhru Sounders.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

V sobotu som si to namieril do Museum of Flight, ktoré je späté s firmou Boeing. Do vyčerpávajúcich asi 4 hodinách som si išiel po svoj kufor k Dutchovi, chvílu pobudol pri pizzi na ktorú som ho aj s jeho spolubývajúcimi pozval, a vybral sa na posledný autobus na letisko. Tu strávil ďalšiu noc. O veľa pohodlnejšiu ako v San Franciscu. Našiel som si pohodlnú lavičku bez operadiel. Opäť sa prihlásil ako dobrovonľník po 250$ ponuke. Žial, už ma niekto predbehol takže som pokračoval v primárnom itineráry. Po skoro 4 hodinovom lete ma v Chicagu čakala Jane, Dave a upršané počasie. Išli sme na obed a potom som sa trošku v daždi oboznámil s mestom v ktorom strávim nasledujúce dva dni a v stredu, s príletom vo štvrtok odlietam do Viedne resp. domov. O niekoľko dní sa s vami rozlúčim poslednými zážitkami z Chicaga a neskôr možno prídu aj nejaké bonusové články.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu
Roman Jurkovič

Roman Jurkovič

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Stále mladý a štastne ženatý. Snažím sa život vnímať realisticky a objektívne. Zaujíma ma šport, cestovanie a film. Píšem skôr pre seba a rodinu, ale som rád ak moje rady a tipy pomôžu aj iným. Píšem hlavne o cestovaní a zážitkoch s tým spojeními, pretože nič nie je krajšie, ako si o niekoľko rokov zaspomínať na to krásne čo človek zažil. Zoznam autorových rubrík:  CestovanieŠportFilm

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu